woensdag 13 augustus 2014

Dag 101

Ontbijt 
  • yoghurt met fruit
  • notenmengeling met rozijnen   
Het einde van het zakje 'notenmengeling' bevatte eigenlijk vooral veel rozijn en enkele nootjes. Maar ik klaag er niet over, het was een ontbijt en ik ben niet flauwgevallen op mijn werk dus het zal wel geholpen hebben!
Ik had wel weer tegenwind op de fiets en ik wou dat ik sterkere benen had of een fiets die elektrisch was, want ik geraakte niet vooruit en ik was maar aan het puffen en het blazen om vooruit te geraken. Ik fiets nog liever door de regen dan door de wind. 

Middageten 

Hetzelfde als gisteren eigenlijk, maar dan ook met beschuiten! Het zijn de beschuiten van WASA en ze hebben veel vezels & ook sesamzaadjes. Dit is nu eens echt een elegante beschuit. Ik heb er net geen foto van, maar het is beter dan de ronde beschuiten of die rechthoekige. Dat kan ik je meegeven. Je moet ze zeker eens proberen. Als je er niets aan vindt, dan stuur je de rest van de verpakking maar naar mijn thuis. Ik verwerk ze wel.

Volgende week ga ik zelf terug soep maken. Of alle potjes in de diepvriezer proberen te labelen. Die erwtensoep was lekker, daar niet van, maar ik had liever een lichtere groentesoep gehad. 


Avondeten 


Het avondeten was... moeilijk. Mijn bord was al door mama opgeschept (omdat ik later thuis was en dus niet gelijk kon eten) en er zat echt veel currysaus onder mijn kippenblokjes. Ik vind dit moeilijk. 1) JA, ik eet graag currysaus. Als ik begin, kan ik ook niet stoppen 2) NEE, ik wil het eigenlijk niet. Je kan het er niet af wassen. Dat is moeilijk. Dit is iets waar ik het moeilijk mee heb, saus. En dan was er zoveel op en ik schep mijn porties niet meer zo op. #Moeilijk. Tweet het de wereld in. Currysaus is #moeilijk.

Het gaat trouwens misschien tot het einde van de week nog kalm blijven op mijn blog. Ik heb me een combiticketje voor Pukkelpop gekocht en daar ga ik met volle teugen van genieten. Ik zal zoveel mogelijk proberen te dansen bij geweldige bands, ik beperk mijn alcoholgebruik en dit jaar sla ik de gewoonlijke hamburger of bicky over (tenzij het blijft fluisteren tussen mijn oren).

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten